15 augustus start digitale zender Libelle tv met 70 % lokale programma's

Vorig artikel Volgend artikel

libelle tv Op 15 augustus lanceert Libelle zijn eigen volledig digitale zender. De focus van de zender zal op maat zijn van de 'Libelle-vrouw': locale producties, met echte mensen en authentieke verhalen, op gezins- en familiemaat. De nieuwe digitale zender brengt o.a. een dagelijks kookprogramma ‘Ilse Kookt’ in combinatie met wekelijkse afspraken als De Finishing Touch’, ‘Zij heeft Stijl’, ‘Flapuit’, ‘De Bakmatch’, ‘Vrouw met een Missie’, ... Kortom, programma's die volledig inspelen op de interesses (koken, huis en tuin, mama zijn en creativiteit) van het geviseerde doelpubliek. Al 70 jaar is Libelle een gevestigde waarde in het Vlaamse medialandschap. Libelle tv voegt daar een extra dimensie aan toe. Karen Hellemans, Business Director bij Sanoma:

Enkele jaren geleden zijn we gestart om Libelle te ontwikkelen tot een supermerk. Zo brachten we twee nieuwe maandbladen op de markt: Libelle Mama en Libelle Lekker. We ontwikkelden ook een Libelle Lekker-site en mobiele app voor dagelijkse kookinspiratie. Libelle op televisie brengen was iets dat nog ontbrak. We zijn vandaag fier dat Libelle, als de ‘grande dame’ van de weekbladen en supermerk voor caring vrouwen, ook daar een plaats krijgt.
libelle app Vanaf 15 augustus zal Libelle tv de klok rond te zien zijn in heel Vlaanderen via het digitale basisaanbod van Telenet (kanaal 18). De nieuwe digitale zender bewijst dat een merk dat al 70 jaar bestaat, zich kan blijven heruitvinden in het digitale tijdperk

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies