[ADVERTORIAL] Vrijdag 4 februari kan je in het Brusselse 5-sterenhotel le méridien terecht voor de 3de editie van het Webvertising Forum: Wat is de return van keywords ten opzichte van display advertising? Wat is de impact van online brand advertising? Hoe zal advertising zich in de toekomst verder ontwikkelen? Wat is... Het event profileert zich als een benchmark voor Belgische en internationale professionals in online advertising. Tijdens dit event worden verschillende cases en trends toegelicht aan de hand van interactieve workshops over planning & buying, creation & design, gamevertising, community marketing, rich media, etc. Clo Willaerts (Sanoma Magazines) staat in voor de moderatie.
- Lansen Walraet
- Creatief Directeur Interactive Duval Guillaume Antwerp/Modem
- Seeding clips: TV spots evolved - 3 client cases
- Bert Van Wassenhove
- Chief Digital Officer SQUARE MELON
- Unconventional rules of post-digital marketing
- Johan Van Hove
- Web Presence & Social Media Professional Canon Belgium
- From Online advertising to Online engagement in order to educate and inspire our audiences
- Filip Vandenbempt
- Manager Corporate & Marketing Communications Canon Belgium
- From Online advertising to Online engagement in order to educate and inspire our audiences
- Fania Van Meirhaeghe
- Opleidingscoördinator/ Trainer in internet marketing The AIM
- SEO vandaag en in de toekomst
- Patrick Marck
- General Manager IAB Belgium - Moderator of the day
- Trends and figures in Online Advertising
De redactie van Belgiancowboys is te bereiken via redactie@belgiancowboys.be