Amphion en Demonstr8 lanceren tv-programma "Wedden van niet"

Vorig artikel Volgend artikel

Amphion en Demonstr8 lanceren tv-programma "Wedden van niet"

Amphion, het digitale communicatie agentschap produceerde in partnership met het brand activation bureau Demonstr8 en Acht, het tv-programma "Wedden van niet!" voor Unibet. Gedurende het WK geven Herman Brusselmans en Gunther Schepens dagelijks hun eigenzinnige kijk op de komende speeldag in Zuid-Afrika.

Herman Brusselmans en Gunther Schepens dagelijks op tv-zender Acht

Deze unieke samenwerking tussen adverteerder Unibet en het creative agency kwam tot stand begin 2009. De wekelijkse video's met Herman Brusselmans en Gunther Schepens met oog op de Belgische voetbalcompetitie (Het 11de Zintuig) groeiden in amper anderhalf jaar uit tot een gesponsord tv-programma op de digitale kwaliteitszender Acht. Met het oog op het WK in Zuid-Afrika werd een tempo hoger geschakeld en krijgen we Herman en Gunther dagelijks op Acht te zien gedurende de Wereldbeker.

Online, print en tv

Aan de basis ligt een uitgebalanceerd mediaplan en de nodige structurele partnerships op diverse media (online, print én tv). Dit maakt van Wedden van niet! een sterke mediacampagne waarbij ook de return on investment van videoproducties geseed op diverse media écht scoort.

Nederland en Frankrijk

Eerder werd het originele format (Het 11de Zintuig) reeds overgenomen in Nederland ('De Betweters' en Frankrijk ('Les Pronos de Pierrot'). Het programma is een succesvol voorbeeld van de Video meets Web-approach die Amphion in de toekomst zeer actief zal verder uitbouwen.

 

YouTube
Facebook

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies