Boondoggle Bright verwelkomt nieuw talent

Vorig artikel Volgend artikel

Boondoggle Bright verwelkomt nieuw talent

Vanaf eind april zal Tijs Vrolix als strategic lead starten bij Boondoggle Bright, het dochterbedrijf van Boondoggle Electric. Tijs verlaat Proximity BBDO waar hij als strategic planner werkte. Als veelgevolgd twitteraar en blogger, is Tijs een inspiratiebron voor de Belgische digitale marketingwereld.

Het spreekt voor zich dat Tijs een enorme bijdrage zal leveren aan het mee ontwikkelen van slimme ideeën afgestemd op de permanente digitale touchpoints van de klanten van Boondoggle Bright. Eerder dit jaar voegden ook al account director Erik Meylemans (ex-Saatchi Brussels), senior project manager Dirk Vercruysse (ex-Capgemini) en junior project manager Koen Puttevils (ex-Faros) zich bij het Bright team. Zij verzorgen projecten voor onder andere Dexia, Berlitz en Tiense Suiker.

In het tweede kwartaal van 2011 verwelkomt Bright nog Vyenna Song en Wouter Lemoine. Beiden zullen deel uitmaken van het technical department, respectievelijk als technical developer/analyst en als multimedia developer.

Volledig in lijn met de bekende "Beyond The Promise" filosofie, herdefinieerde Boondoggle eind januari het concept “full service” bureau. In plaats van zich te ontwikkelen tot een klassiek communicatiebureau met een 360°-structuur gebaseerd op mediakanalen, bouwde Boondoggle in snel tempo aan een vernieuwend ecosysteem van inspirerende en getalenteerde ondernemingen. Dat ecosysteem, Boondoggle Electric gedoopt, bestaat zowel uit de bestaande agentschappen Boondoggle Leuven en Boondoggle Amsterdam als uit twee gloednieuwe Boondoggle-bedrijven.

Boondoggle Bright is het eerste bedrijf binnen Boondoggle geleid door Pieter Lambrechts en Vincent Depoortere. Het legt zich toe op het bedenken en ontwikkelen van slimme ideeën die leiden tot permanente, digitale touchpoints. Touchpoints die bijdragen tot het creëren van positieve customer experiences. Branded utilities, apps & services, owned media channels,….etc die steeds belangrijker worden in het ontwikkelen van een hedendaags merk.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies