Boondoggle en Renault lanceren The Silent Song Contest

Vorig artikel Volgend artikel

Boondoggle en Renault lanceren The Silent Song Contest

Begin 2011 selecteerde Renault, Boondoggle als haar gloednieuwe digitale bureau om een krachtige digitale voetafdruk te creëren voor het automerk. Het eerste digitale concept dat hierbij van de band rolt, is de Silent Song Contest voor de Renault Clio Ice Watch. De campagne wordt aangekondigd via bannering en werd ontwikkeld samen met MoJuice.

Op de speciale Facebook-pagina zie je een dertigtal filmpjes van mensen die het beste van zichzelf geven in een Renault Clio Ice Watch. Bedoeling is om zo snel mogelijk het juiste nummer raden. Wie juist raadt, kan nog even meegenieten van de zangkwaliteiten van de chauffeur of chauffeuse. De persoon met de beste score voor 3 juli wint een Renault Clio uitgerust met 4 Ice Watches. Wie een nummer niet vindt, kan toch nog punten halen door het filmpje te sharen via Facebook en de hulp in te schakelen van zijn of haar Facebookvrienden.

Schermafbeelding%202011-06-07%20om%2023.01.26

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies