Crossmediaal publiceren op de iPad: Time Magazine

Vorig artikel Volgend artikel

Crossmediaal publiceren op de iPad: Time Magazine

De introductie van de iPad en de toekomstige lancering van een Google, Samsung en RIM variant heeft grote gevolgen voor zowel uitgeverijen als adverteerders. Tablets bieden immers tal van mogelijkheden voor het creëren van een geheel nieuwe gebruikerservaring. Het bedrijf Woodwing, leverancier van softwareoplossingen voor crossmedia publishing vertelt in onderstaande video over hoe ze het gerenommeerde Amerikaanse opinieblad Time Magazine naar de iPad brachtten en hiermee hun lezers een indrukwekkende interactieve kijk- en leeservaring gaven.

Hans Janssen (CEO Woodwing)

In de video (21 minuten) gaat Hans Janssen in op de kansen die de introductie van de tablet-pc's biedt voor uitgevers en adverteerders én het veranderende landschap voor ontwerpers en ontwikkelaars. Verder vertelt hij over de ontwikkelingen in de markt en hun activiteiten met (iPad) Time Magazine (vanaf minuut 6).

De Adobe ‘5’ videoserie werd ontwikkeld in samenwerking met Blueshots.tv. 

 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies