De Standaard Online in een nieuw kleedje

Vorig artikel Volgend artikel

De Standaard Online in een nieuw kleedje

De Standaard Online zit vanaf vandaag in een nieuw kleedje. De nieuwe lay-out is het werk van de Britse webdesigner Mark Boulton, die eerder al aan de slag ging voor de BBC en voor British Airways.

'We leggen nu nog sterker de focus op nieuws', zegt Peter Vandermeersch, algemeen hoofdredacteur van De Standaard. 'De site is bovendien sterk uitgebreid, met meer opinies, meer dossiers en meer blogs.'  De Standaard Online interactiever is geworden. Voortaan kan op elk artikel worden gereageerd en kunnen artikels ook worden aanbevolen aan andere lezers, of correcties gesuggereerd aan de redactie.

Ook Standaard.biz, de financieel-economische site van De Standaard, schudt zijn oude gewaden af. De site deelt in de vormelijke vernieuwingen van Standaard.be, maar verandert ook inhoudelijk. Standaard.biz wil bovendien een wegwijzer zijn voor iedereen die op zoek is naar praktische informatie en advies over de zakelijke aspecten van zijn dagelijkse leven en werk. Hoe kan ik mijn belastingaangifte of mijn successie fiscaal optimaliseren? Waar vind ik de interessantste tarieven om te lenen of te sparen? Op welke opzegvergoeding heb ik recht bij ontslag? Op zulke vragen wil Standaard.biz op elk moment een antwoord bieden.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.