DMF09 : Human 2.0

Vorig artikel Volgend artikel

DMF09 : Human 2.0

Welkom in de nieuwe wereld waar je steeds online bent en altijd beschikt over alles wat je nodig hebt. In deze platte wereld ben je niet gebonden aan tijd en plaats. Je werkt vaak samen met anderen, overal en nergens. Grenzeloos. Stanny De Reyt sprak tijdens Digital Marketing First in Brussel over de nieuwe innovatiewereld, Human 2.0 genaamd.

 

Human 2.0 is het programma van KPN Newtel Essence om hun visie over de vernieuwde manier van communiceren toe te lichten aan het grote publiek. De manier waarop iedereen de nieuwe technologie gebruikt, heeft immers een enorme impact die veel verder gaat dan technische aspecten.

 

Rooksignalen uit de toekomst

In amper 10 minuten werd uitgelegd hoe KPN gebruik maakt van de moderne communicatietechnieken in de vorm van interne marketing uitingen (resem Microsoft producten), maar ook naar de buitenwereld toe.

 

De helft van de presentatie werd helaas opgevuld met filmmateriaal. Eerst een opwarmer met een opsomming van wereldwijde Did You Know? feiten, later een KPN promo filmpje. Gelukkig had spreker Stanny De Reyt, actief als Sales Director binnen de KPN-dochter Newtel Essence, ons op voorhand al gerustgesteld: "Als je op het einde maar 10% meeneemt vind ik het OK".

 

Ik neem enkel mee dat de klant gaat bepalen wat wij in de toekomst gaan maken met efficiëntie en productiviteit als codewoorden.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies