Hebben sommige marketinginzichten hun beste tijd gehad ?

Vorig artikel Volgend artikel

Hebben sommige marketinginzichten hun beste tijd gehad ?

Ja. En nee. Er is zeker minder geld vandaag, meer keuzes, meer informatie en meer concurrentie dan ooit.

Dat vraagt om creativiteit: voor sommige problemen bestaan er al succesvolle oplossingen, voor andere hebben we nood aan nieuwe inzichten en originele invalshoeken. Het is tijd om bestaande en nieuwe oplossingen te toetsen aan de actuele noden, een Marketing Renaissance dus. Dat is ook het thema van het 28ste Internationaal Marketingcongres. Frisse inzichten. Brandende kwesties. Heldere antwoorden. 4 en 5 december 2009, ICC Gent.

Keynote speakers zijn:

* Donald Sull
. Volgens Fortune een van de tien grote management goeroes. Een man die je moet gehoord hebben, en auteur van de aankomende bestseller "The Upside of Turbulence, Seizing Opportunity in an Uncertain World" (Oktober 2009).

* Charlène Li. Baanbrekende inzichten van een van de meest geciteerde analisten ter wereld, en u zit op de eerste rij! Charlene Li is de topspecialiste in sociale media en de psychologie achter Facebook, Twitter en zovele andere netwerksites, en auteur van het grensverleggende boek "Groundswell, Winning in a world transformed by social Technologies".

In 2008, namen niet minder dan 1100 Belgische marketeers deel aan deze jaarlijkse marketing “hoogmis”.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies