Internetbureau The Reference en Engagor tekenen partnership om social media diensten uit te breiden

Vorig artikel Volgend artikel

Internetbureau The Reference en Engagor tekenen partnership om social media diensten uit te breiden

Het internet maakt het de hedendaagse marketeers steeds makkelijker om te luisteren naar hun klanten. Sinds het ontstaan van de online sociale netwerken ligt daar immers, naast de informatie op nieuwssites en blogs, een schat aan klantenfeedback. Op het internet kan je vandaag een onuitputtelijke bron van informatie vinden over eventuele problemen met een product of over nieuwe marktopportuniteiten...

Via monitoring tools kan je bijvoorbeeld opvolgen hoe vaak over een bedrijf of concurrenten gesproken wordt en welk het overheersende sentiment is van deze conversaties over een merk. Veel marketeers worstelen vaak nog met het vinden van de juiste aanpak en de gepaste toon om deel te nemen aan de gesprekken die worden gevoerd over hun merk. Bovendien blijkt het beheer van de talloze social media kanalen vaak een pijnpunt. Engagor heeft een aantal sterke features die de tool onderscheiden. The Reference is dan ook trots om aan te kondigen dat we vanaf vandaag deze veelzijdige ‘social media intelligence tool’ kunnen toevoegen aan zijn dienste, zodoende hun aanbod verder te diversifiëren.

Social intelligence

Engagor is een Gents bedrijf dat in 2011 werd opgericht door Folke Lemaitre en Jeroen Fossaert. Het biedt een ‘social intelligence’ oplossing, die vanuit een brede monitoring een efficiënt management van een online identiteit toelaat. Eén van hun klanten zijn Mobistar, VRT, VMMa, Brussels Airport, Delhaize, Colruyt, PWC, Ernst & Young, CLP Power, Microsoft, Evonik, Volvo Group, De Lijn, D’Ieteren, Suzuki, Axa, Sanoma Magazines, Van Marcke Sanitair.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies