Marketing Day 2009: Darwin wist het!

Vorig artikel Volgend artikel

Marketing Day 2009: Darwin wist het!

Darwin wist het wel: alles is evolutie.
Zonder evolutie geen vooruitgang.

Ook de marketingwereld is constant in beweging, om van de sector van de nieuwe media nog maar te zwijgen. Alles evolueert razendsnel. Wat is, in een dergelijk communicatielandschap, de kortste weg tot bij de consument? Hoe schakelt u al die media en technieken best in om zijn hart te veroveren?

De Marketing Day, het jaarlijkse evenement voor mensen die zoals u professioneel actief zijn op het gebied van marketing in het algemeen en direct marketing in het bijzonder, zoomt in op dit gegeven. En omdat 2009 het jaar van Charles Darwin is, passen onze drie keynote speakers en andere gastsprekers tijdens de 19de editie van de Marketing Day op 24 maart de evolutieleer op concrete cases toe.

Selligent Interactive Marketing is present! Tijdens de Marketing Day vieren we het bruiloft tussen Optizen en Selligent. Ook aanwezig zijn op ons banket? Kom dan naar de Marketing Day!

Tijdens de Marketing Day lanceert het IAB België zijn eerste Email Cookbook, dit unieke naslagwerk krijgt elke deelnemer gratis mee naar huis, komen is dus de boodschap!

voor meer informatie en reservatie, surf naar www.marketingday.be

Hans Smellinckx
www.onlinemarketingmanager.be

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies