Marketing Day 2010: Trust is contagious... en jij?

Vorig artikel Volgend artikel

Marketing Day 2010: Trust is contagious... en jij?

Trust is contagious! Daar draait het allemaal om tijdens de 20ste editie van de Marketing Day die op dinsdag 23 maart 2010 in Square Brussels plaats zal vinden. Ben jij al ingeschreven?

Hoe kunt u het vertrouwen van uw consument (terug)winnen? Hoe maakt u van uw klanten echte merkambassadeurs? Deze vragen en vele andere worden beantwoord door verschillende talentvolle topsprekers zoals Philippe Wallez (ING Belgium), Luc Rogge (Colruyt) en Rik Torfs.

Mktday2

Andere sprekers zijn:

  • Eurostar met "The London Virus transmitted by Eurostar"
  • P&G with "Bringing behaviour based customization to P&G"
  • Jessica Greenwood with " Goodvertising - the art of giving back"
  • ING met "klantentrouw opbouwen tijdens de ergste financiële crisis ooit"

Dit is maar een kleine greep uit de super gevulde agenda, dus gaan zou ik zeggen! Op de site van de Marketing Day kan je ook verschillende filmpjes vinden van vorig jaar...

Je kan je hier inschrijven: www.marketingday.be

En wie komt met het openbaar vervoer krijgt gratis het boek 'De Conversation Manager' van Steven Van Belleghem!!!

 

Door Hans Smellinckx

 

Mktday3

 

 

 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies