Parijs:MD Expo 2009 gaat interactief

Vorig artikel Volgend artikel

Parijs:MD Expo 2009 gaat interactief

De laatste dag van maart en begin april gaat in Parijs “Les Journées de la Communication et du Marketing” van start, elk jaar opnieuw een uitgelezen ogenblik om de laatste nieuwtjes te weten te komen op gebied van direct marketing en interactieve marketing. Bedrijven zoals Microsoft, Return Path, Google, IAB, Selligent en velen anderen zullen er de laatste ontwikkelingen tonen op gebied van interactieve en direct marketing.

Het salon is eigenlijk 3 salons in 1:

MD Expo, Hét salon in Frankrijk voor elke Direct Marketer
C&M Expo, het salon voor communicatie en media
MCO, le salon du marketing et de la communication par l’objet

Met meer dan 100 congressen gedurende 3 dagen is dit 1 van de grootste marketing evenmenten in Europa en de agenda toont aan dat interactieve marketing “hot” is. Een groot deel van de congressen gaat over het thema.

Voor meer informatie, surf naar www.md-expo.com

Door: Hans Smellinckx, Senior Consultant Interactive Marketing bij Optizen / Selligent. Tijdens de MD Expo zal Selligent meer info geven over de uitdagingen van morgen en hoe Interactive marketing perfect kan geïntegreerd worden binnen bestaande bedrijfsprocessen. Tal van voorbeelden uit binnen-en buitenland zullen de revue passeren. 

Kom gerust langs op donderdag 2 april om 10u, meer info

Visit also my blog: www.onlinemarketingmanager.be

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.