ReTweet actie (12u-15u): Mobile Marketing event 13 oktober

Vorig artikel Volgend artikel

ReTweet actie (12u-15u): Mobile Marketing event 13 oktober

Vanwege het grote succes van onze retweet actie gisterenmiddag, houden we vandaag een tweede retweet actie. Hierbij geven we een gratis ticket weg voor het Mobile Marketing event van Stichting Marketing aanstaande woensdagavond 13 oktober (18u15-22u). Het event richt zich o.a. op marketeers die zich afvragen hoe zij mobiele kanalen mee kunnen integreren in hun marketingmix.

Sm_mm

Hoe kan ik een ticket winnen?

Nu het moeilijkste van dit alles : 1x maal een berichtje wat wij vandaag om 12:00 uur live zetten via @belgiancowboys keurig ReTweeten vanaf je eigen Twitter account. Om 15:00 uur stoppen we met de pret en maken even later bekend welke twitteraar met het gratis ticket aan de haal gaat.

Rt%20actie_%20mobile%20mark%20resultaat

[update vrijdag 8 oktober 2010: 15u37]


Topics


- de resultaten van een internationaal onderzoek rond mobiele marketing
- de manier waarop er in andere landen aan mobiele marketing gedaan wordt
- de manier waarop je jouw merk relevant kan maken via mobiele marketing
- de manier waarop een merk als MTV, mobile als merk-extensie gebruikt
- wat het verschil is tussen mobile browsing en een applicatie

Mag je een sms sturen naar je klanten?  Is het deugdzaam om als merk een iPhone-applicatie te ontwikkelen?  Hoe integreer je best de mobiele toepassingen en platformen binnen je huidige communicatiekanalen?  Wat zijn de mogelijkheden en successtories van mobiele marketing?

Dit zijn ongetwijfeld vragen die u zich als marketeer of adverteerder regelmatig stelt. Niet onlogisch aangezien mobiele marketing in België zich nog in het begin van de leercurve bevindt.

Dit seminarie maakt je wegwijs in de wondere wereld van de mobiele marketing.

Bart Van den Notelaer (Spreker en actief lid van de Expertgroep Digital Marketing, Business Unit Manager Content & Applications RingRing Company):

Bart Van den Notelaer ontwikkelt en ‘market’ applicaties, content en diensten voor vaste en mobiele telefonie. Hij adviseert media en merken hoe ze mobiele applicaties en kanalen kunnen integreren in hun communicatie, sales of marketing strategie. Hij merkt op dat bedrijven en onze media klanten de band met hun eindconsument meer en meer willen aanhalen. De GSM of telefoon in het algemeen is daarvoor een zeer geschikt middel, het laat je toe om als merk ‘top of mind’ te blijven bij de consument en om er zeer gericht en gesegmenteerd mee te communiceren.

Praktische info:

Woensdag 13 oktober om 18u15 - Living Tomorrow (Vilvoorde)

Klik hier voor het programma om je alsnog in te schrijven (als je niet met het ticket aan de haal kon).

Twitteren hashtag:

#mobilemark

Programma

18:15  Welcome with sandwich buffet
19:00  Introduction (Stijn Vercamer, President Expert Group)
19:10  “Mobile marketing: what’s different?” by Bart Van den Notelaer (Ring Ring
            Company)

19:40  2 sessions, one to choose:
          1)  “The Time Is Now” by Brecht Fourneau (MobileJuice) 
            & “Location, Loyalty and Utility: or how to make your brand relevant on mobile” by PieterJan Bouten & Louis Jonckheere (In the Pocket)
          2)“Now is the time for mobile marketing” by Tijs Vrolix (Proximity BBDO)

20:20 2 sessions, one to choose:
         1) “MTV Mobile: crossover between brand & brand extension” by Joeri Van Breedam (MTV Networks Belgium)
         2) “How to leverage the mobile marketing opportunity for brands – from loyalty to acquisition by Julien Oudart   (Sofialys France)

21:00  Conclusion + Q&A
21:15  Networking Drink
22:00  The End

 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies