Share Your Honey

Vorig artikel Volgend artikel

Share Your Honey

Op 14 oktober organiseren Vlerick Management School en InSites Consulting een volledige dag rond de rol die Social Media kan betekenen voor uw merk.  Van Twitter over Facebook en YouTube, het sociale web is het nieuwe buzz-word voor marketeers.  Maar er zoemt nog veel meer in de bijenkorf.

 

Marketeers worden verplicht om hun strategie aan te passen aan de nieuwe media om zo hun klanten te bereiken.  Een moeilijke opdracht want klanten gedragen zich steeds meer als een stel honingbijen op zoek naar de beste nectar.  De uitdaging voor elke marketeer is ervoor te zorgen dat zijn nectar de aantrekkelijkste is, dat zij word-of-mouth worden in de overvloed van communicatie.

Maar hoe bewaar je de focus, hoe behoud je je identiteit en op welke tools moet je je richten?  En welke strategie zorgt er voor een versterking van jouw merkimago?  En vormen de sociale media geen bedreiging voor jouw bedrijf en merkidentiteit?

Om op al deze vragen een antwoord te bieden wordt op 14 oktober in Living Tomorrow (Vilvoorde) Share Your Honey georganiseerd.  Vlerick Management School en InSites Consulting brachten enkele topsprekers en ervaringsdeskundigen samen om hun kijk te geven op deze nieuwe technologie.

Enkele van de key-sprekers zijn:
Jacqueline Smit (Microsoft), Steven Van Belleghem (InSites Consulting), Erik Portier (Google), Lorenz Bogaert (Netlog), Clo Willaerts (Sanoma), Rudy Van Campenhout (UCB), Nils van Dam (Unilever)

Inschrijven kan je hier en meer info vind je hier

Neem ook even een kijkje naar de iPhone-app en volg de conference via Twitter op de Hashtag #sharehoney

Banner_vlerick_885x250

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies