Social Media & Marketing met als inzet: Jezelf

Vorig artikel Volgend artikel

Een marketingstunt met als inzet jezelf, dat dacht de 26 jarige Sara Van de Velde toen ze haar nieuwe site lanceerde.

Sarazoektwerk.be is een site die de zoektocht moet weergeven van een jonge marketeer die op zoek is naar werk.  De site is bedoeld om uit de grijze massa te springen, alsook om tips te geven aan toekomstige werkzoekenden.

Hieronder de perstekst die gisteravond mijn mailbox binnenkwam:

Sara Van de Velde is een jonge, enthousiaste marketeer met een passie voor online en is op zoek naar haar droomjob

"Sara zoekt werk" is een persoonlijke social media campagne van Sara Van de Velde om meer op te vallen tussen de massa sollicitanten, de bedoeling is om meer zichtbaarheid creëren voor Sara als werkzoekende.

SaraZoektWerk.be is de website waar de verschillende social media kanalen gecentreerd worden. Hier worden de updates verzameld die verschijnen op de Facebook fanpagina, de Twitter account alsook de foto's die regelmatig via Flickr worden toegevoegd. 

Dagelijks zullen er op de blog updates verschijnen over de zoektocht naar een job als Online Marketeer. Regelmatig zullen er tips verschijnen over hoe je doelgericht en efficiënt kan sollicteren, hoe je kan opvallen als sollicitant, enz.

Je kan Sara steunen door haar vacatures door te sturen, haar campagne mee helpen bekend te maken, lid worden van de Facebook fanpage. Natuurlijk kan je Sara ook rechtstreeks contacteren voor een job aanbieding!

Je vindt haar volledige CV op LinkedIn

--

Vanaf vandaag is er ook een banner beschikbaar via het netwerk van Adhese, mensen kunnen deze op hun blog/website plaatsen om de campagne te steunen.
De code vind je via deze blogpost http://www.sarazoektwerk.be/linklove 

Links:

Persroom: http://sara-zoekt-werk.prezly.com/sara-zoekt-werk
Sarazoektwerk: http://www.sarazoektwerk.be
Persoonlijke blog: http://www.saravdv.be

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies