Stichting Marketing: The Third Window

Vorig artikel Volgend artikel

Stichting Marketing: The Third Window

Op 16 september organiseert de expergroep Digital Marketing binnen Stichting Marketing een seminarie rond "e-reading als platform voor media en marketing", met als naam The Third Window.  Een mini-seminarie over de toekomst van de iPad en andere e-readers.  Het event zal 's avonds doorgaan bij Corelio in Groot-Bijgaarden en heeft een beperkte capaciteit.

Inmiddels zijn alle tickets al de deur uit, maar Belgian Cowboys heeft er nog eentje over! Alle informatie hoe, wat waar en wanneer je dit ticket kan winnen, vind je vanaf woensdagochtend 07u op Belgian Cowboys!

Momenteel is het voor veel uitgeverijen bang afwachten hoe de iPad hun business zal beïnvloeden.  Nochtans is een afwachtende houding niet nodig.  Dit bewijst De Standaard door de introductie van hun digitale krant op iPhone en iPad.  Ook voor marketeers breken er spannende tijden aan, maar daar waar uitgeverijen hun business bedreigd zien, wordt voor marketeers een nieuw blik van interessante mogelijkheden opengetrokken.

Sprekers

The Third Window wordt een duo-speakersessie door Caspar Van Rhijn (Directeur Innovatie Corelio) en Nick Decrock (Managing Director Nocus).  Samen zullen ze een aantal inzichten geven over de toekomst van e-reading aan de hand van enkele nationale en internationale cases.  Momenteel zit iPad-applicatie van De Standaard nog in volle groei en ontwikkeling.  Maar de inzichten die men krijgt uit de interfaces en het leesgedrag zijn een interessante test-case voor toekomstige verbeteringen en ontwikkelingen.

Networking

Uiteraad wordt het event afgesloten met een leuke netwerkdrink waarbij uitgevers, marketeers en andere aanwezigen van gedachten kunnen wisselen.

Inschrijven kan hier via deze link!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies