TV-zender Eurosport en Reebok sluiten samenwerkingsovereenkomst

Vorig artikel Volgend artikel

TV-zender Eurosport en Reebok sluiten samenwerkingsovereenkomst

Pan-Europees sport- en entertainmentplatform Eurosport en Reebok hebben een exclusieve samenwerkingsovereenkomst gesloten in het kader van de 2012 Reebok CrossFit Fitness Championships. Belangrijk onderdeel van het partnership is de uitzending van fitnessmagazine The Box, vanaf zaterdag 14 april te zien op Eurosport en Eurosport HD.

De Reebok CrossFit Fitness Championships vormen een fitheidskampioenschap, waarbij deelnemers van elk niveau, door middel van diverse intensieve workouts, worden uitgedaagd om zichzelf met het kracht- en conditieprogramma CrossFit te testen op fysieke fitheid. Doel is daarbij om hen te helpen aan een betere algehele lichamelijke gezondheid. 

De samenwerking met Eurosport is een onderdeel van Reebok’s volledig geïntegreerde en wereldwijde marketingcampagne genaamd The Sport of Fitness Has Arrived, die zich volledig rondom CrossFit concentreert. Met deze campagne willen Reebok en CrossFit verandering brengen in de manier waarop mensen fitness beleven door te laten zien dat CrossFit alles in zich heeft wat zij waarderen aan ‘sport’.

Op Eurosport komt de Reebok-campagne onder meer tot uiting in de uitzending van 16 episodes van het speciaal daarvoor gecreëerde fitnessprogramma The Box en in een ‘dedicated website’ (thebox.eurosport.com). De eerste aflevering van The Box is te zien op zaterdag 14 april en volgt atleten op hun missie naar succes bij evenementen in Engeland, Spanje, Frankrijk, Duitsland, Rusland en Zweden. The Box wordt elke zaterdagochtend uitgezonden.

 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies