Vindt de meest relevante tweets over het Stichting Marketing Congres 2010 via Relephant

Vorig artikel Volgend artikel

Vindt de meest relevante tweets over het Stichting Marketing Congres 2010 via Relephant

Over enkele uren start het 29ste Stichting Marketing Congres over "return on relevance". Bij Proximity BBDO vreesden ze dat het twitteren de komende twee dagen wel eens irrelevante properties zou kunnen aannemen, want alleen al de voorbije week werden +100 tweets met de congres hashtag #smc2010 verstuurd. Daarom riepen ze "Relephant" in het leven, een "relevante" Twitter variant die je helpt om het overzicht te bewaren. Je kan er zelf voor zorgen welke tweets als meest relevant worden aangeduid: simpelweg door even te connecteren via Relephant en vervolgens iedere #smc2010 tweet te "favoriten" die jij relevant vindt.

Relephant_large


[Vergroot de afbeelding]

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies