Vlaamse Media Maatschappij neemt Vitaya over

Vorig artikel Volgend artikel

Vlaamse Media Maatschappij neemt Vitaya over

De Vlaamse Media Maatschappij (VMMa) nam vorige vrijdag lifestylezender Vitaya (Media ad Infinitum) over. Volgens Peter Quaghebeur (directeur-generaal VMMa) past de vrouwelijke zender Vitaya perfect in de zenderportefeuille, naast de brede publiekszender vtm, het mannelijke 2BE, JIM voor de jongeren en vtmKzoom voor de kinderen.

Sterke merken

Volgens Qaughebeur is het cruciaal om in het huidige medialandschap sterke merken te hebben. Vitaya komt nu immers in handen van een krachtig mediabedrijf dat de mogelijkheid heeft om Vitaya te laten groeien, waar het aanbod de afgelopen jaren verslapte. De synergievoordelen van VMMa zullen Vitaya nieuwe mogelijkheden bieden die vroeger niet realiseerbaar waren. Bovendien blijft Vitaya op die manier in Vlaamse handen.

 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies