Vrouwen winkelen liefst 's ochtends online

Vorig artikel Volgend artikel

Vrouwen winkelen liefst 's ochtends online

Vrouwen winkelen het liefst op het web in de ochtenduren. Dat concludeert online shop Vente-Exclusive na analyse van het winkelgedrag van haar 450 duizend leden in Nederland en België. Tussen negen en elf uur ’s morgens ziet de webwinkel een opvallende piek in zijn bezoekersaantallen, stelt ceo Lionel Lammens: “Het gaat elke keer letterlijk over tienduizenden shoppers die onze website in een korte tijdspanne bezoeken. Op die manier krijgen we in twee uur tijd vaak meer dan de helft van ons dagelijkse aantal bezoekers te verwerken.”

Tachtig procent van de bezoekers van Vente-Exclusive.com is vrouw. Zij schaffen in de ochtenduren met name kleding, juwelen en lingerie aan van bekende merken als Marlies Dekkers, Esprit en Guess.

Tijdens dag 2 van de E-shop Expo zal  Lionel Lammens (CEO Vente-Exclusive) samen met Pierre Willaert (Country Manager Ogone) de geheimen voor het succesvol lanceren en beheren van een e-commerce project delen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies