Wie wordt de Marketing Genius van 2011 én krijgt een contract bij The House of Marketing?

Vorig artikel Volgend artikel

Wie wordt de Marketing Genius van 2011 én krijgt een contract bij The House of Marketing?

Op 5 februari 2011 lanceerde The House of Marketing samen met Jobat en Sunweb, de Marketing Genius 2011 wedstrijd. In deze wedstrijd kunnen studenten en jonge professionals met een passie voor marketing het tegen elkaar opnemen voor de prestigieuze titel “Marketing Genius 2011” én een contract bij The House of Marketing. Om deel te nemen hoef je niet noodzakelijk uitgebreide werkervaring te kunnen voorleggen. Alle studenten en pas afgestudeerden met grote interesse voor marketing, een passie voor merken en consumenten en een gezonde dosis boerenverstand maken kans op deze felbegeerde trofee.

Hoe verloopt de wedstrijd?

Om deel te kunnen nemen, moeten alle geïnteresseerden online een vragenlijst van 20 meerkeuzevragen invullen die tot en met donderdag 24 februari beschikbaar is. Vervolgens worden er uit alle inschrijvingen 80 finalisten bepaald die alvast een maandabonnement op De Standaard winnen. In geval van ex-aequo geeft een schiftingsvraag uitsluitsel.

In een tweede fase (vanaf 25 februari) worden de deelnemers gevraagd een visie neer te schrijven omtrent één van de marketing onderwerpen die door The House of Marketing worden gedefiniëerd. Deze visie wordt beoordeeld door een professionele jury en zal bepalen welke deelnemers er aan de ultieme test bij The House of Marketing zullen mogen deelnemen. De beste 20 genomineerden krijgen een verlenging van twee maanden van hun De Standaard abonnement. Daarnaast worden de visies op de wedstrijdwebsite gepubliceerd.

 

Op dat moment worden ook de 2 winnaars van de Turkije reis, aangeboden door Sunweb bepaald, èn diegene aan wie een contract bij The House of Marketing wordt aangeboden. Een contactpersoon binnen de organisatie liet verstaan dat het om meerdere contracten kon gaan!

De laatste stap van de Marketing Genius Challenge is het uitwerken van een concrete marketing case, waarbij de jury bepaalt wie mag deelnemen. Deze ultieme test bestaat uit de organisatie van een dag voor studenten of een avond voor jonge professionals en zal eind maart plaats vinden in de kantoren van The House of Marketing.

Wie is The House of Marketing?

The House of Marketing is een marketing consultancy bedrijf, gevestigd in Mechelen, dat meer dan 45 marketeers tewerkstelt op interim of consultancy basis in diverse bedrijven binnen verschillende sectoren. The House of marketing kan bogen op meer dan 15 jaar ervaring en  blinkt uit in alle domeinen van marketing, van strategische marketing tot zeer operationele marketing.

Alle informatie kan je terugvinden op de Marketing Genius 2011 website!

Schermafbeelding%202011-02-11%20om%2000.28.32
Schermafbeelding%202011-02-11%20om%2000.28.46

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies