Winnaars MIXX Awards 2009

Vorig artikel Volgend artikel

Winnaars MIXX Awards 2009

De 3de editie van de MIXX Awards vond vorige week donderdag plaats in Tour & Taxis na een geslaagde Digital Marketing First beurs! Meer dan 550 personen waren op de ceremonie aanwezig (gepresenteerd door Christophe Deborsu) die de beste interactieve campagnes van het jaar in de bloemetjes zette. De jury 2009, voorgezeten door Erwin Jansen (These Days) was samengesteld uit de volgende 9 leden:

Alexander de Wispelaere (Nationale Loterij), Jok Junius (Thomas Cook), Sylvie Irzi (Voo), Tom Van Hoof (Tagora), Erik Meylemans (Saatchi & Saatchi), Patrick Van Waeyenberghe (De Persgroep), Michel Tubbax (Roularta), Didier Ackermans (Isobar/IProspect) & Hendrik Everaerts (Design is Dead).

De winnaars van de MIXX Awards 2009:

Brand awareness :

  • Belgacom/Internet is mine (Proximity BBDO) : SILVER
  • Dexia - Banner Concerts (Boondoggle) : SILVER
  • Zoo - Baby Elephant  (Boondoggle) : BRONZE
  • Toyota - iQ Font  (Happiness Brussels) : BRONZE


Direct Response :

  • Zoo - Baby Elephant  (Boondoggle):     GOLD
  • Delhaize - Pixar  (Tequila/Agency.com) :  GOLD
  • Toyota - iqFont  (Happiness Brussels) :     SILVER
  • Touring - TA2009  (LBi) :   SILVER
  • Coca-Cola - Wishmas Tree  (Amphion) :  BRONZE


Product Launch :

  • Nokia - Nokia 5800  (These Days) :  SILVER
  • Nokia - Nokia Supernova  (These Days)  : BRONZE
  • Ford Fiesta  (Ogilvy) :  BRONZE


Best Use of...

  • Dexia Axion - Banner Concerts  (Boondoggle) :    SILVER
  • Zoo - Baby elephant (Boondoggle) :  SILVER
  • Delhaize - Pixar (Tequila/Agency.com)  :  SILVER
  • Belgacom - internet is mine (Proximity BBDO)  :    BRONZE

e-advertiser 2009: KMDA
e-Agency:
Boondoggle
Lifetime Achievement:
Brice Leblévennec
European Campaign :
Toyota met iQ Font

Donderdag 22 oktober 2009 in beeld (LBi Belgium)


Via Digimedia

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies