Yento!: Matchmaker tussen media, merken en mensen

Vorig artikel Volgend artikel

Yento!: Matchmaker tussen media, merken en mensen

Vanaf vandaag is er een nieuwe (Belgische) speler in de wereld van interactieve direct marketing: "Yento!". Het digitale platform verbindt adverteerders en consumenten via hun vertrouwde en sterke mediamerken én de data-expertise van WDM Belgium.

Yento! is onderdeel van de internationale Bisnode data groep en werd opgericht door onze BelgianCowboy Nick Decrock en Dirk Milbou, die meteen aan de slag gaat als Managing Director. Aan de basis ligt een uniek partnership met Corelio, Sanoma, Rossel en WDM Belgium, dat openstaat voor bijkomende media-spelers.

Yento! geeft adverteerders online en in real-time de mogelijkheid om heel gericht hun doelgroep te bereiken. Op het juiste moment, via het juiste kanaal. En via vertrouwde mediamerken zoals De Standaard, Femmes d’Aujourd’hui, Vers l’Avenir, Flair, Het Nieuwsblad, Le Soir, PC Magazine, Libelle, Feeling, Sud Presse,... en vele anderen.

De data-expertise en consumentenkennis van WDM Belgium verdiept meer dan 3,5 miljoen media-geregistreerden.  Zo kunnen adverteerders op de meest relevante manier hun klanten selecteren, individueel bereiken en aan zich binden.

Yento! is een Belgische start-up met internationale ambities. Naarmate het digitale landschap verandert, zal Yento! kort op de bal spelen en mee evolueren. Meer diepgaande criteria, een groter aanbod, de koppeling met sociale netwerken, SMS, de brievenbus,... Yento! voegt het naadloos toe aan zijn platform. De kernwaarden blijven altijd dezelfde: persoonlijk, relevant en respectvol. Yento! biedt 2 oplossingen geïntegreerd aan: Yento! Reach en Yento! Touch.

Yento! Reach

Yento! Reach zal in eerste instantie e-mail marketing nieuwe impulsen geven: adverteerders kunnen vlot specifieke doelgroepen selecteren en individueel bereiken via vertrouwde mediamerken. Selectiecriteria zoals socio-demografische gegevens, profiel, doelstellingen, budget enz. zorgen ervoor dat de boodschap bij de juiste mensen belandt. Zonder als spam te worden ervaren. Yento! Reach biedt de adverteerder een grotere ‘return on media’.

Yento! Touch

Yento! Touch gaat nog een stap verder dan Yento! Reach. Via Yento! Touch bouwt de adverteerder het contact met zijn eigen doelgroepen verder uit. Wat resulteert in een waardevolle, geïntegreerde dialoog op lange termijn. Via het overzichtelijke marketing dashboard kan de adverteerder zijn communicatie-inspanningen real-time volgen, vergelijken met klassieke meetinstrumenten zoals CIM. En bijsturen waar nodig voor een betere ‘return on customer’.

Belgische start-up

Yento! is onderdeel van de internationale Bisnode data groep en werd opgericht door onze BelgianCowboy Nick Decrock en Dirk Milbou, die meteen aan de slag gaat als Managing Director. Aan de basis ligt een uniek partnership met Corelio, Sanoma, Rossel en WDM Belgium, dat openstaat voor bijkomende media-spelers. Het Yento! team zal snel doorgroeien tot een ploeg van 11 medewerkers. Het hoofdkwartier bevindt zich in Brussel, Researchdreef 65. 

Yento! lanceert zichzelf op het Stichting Marketing Congres 'return on relevance' momenteel bezig is in Gent en zaterdagnamiddag afloopt. Yento!  kan je ook volgen via twitter.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies