Ogilvy lanceert Coca-Cola sharing can: het 33cl blikje dat je in twee kan delen

Vorig artikel Volgend artikel

coca cola 'Coca-cola is all about sharing'. Dat neemt Coco-Cola nu ook echt letterlijk door een Coca-Cola blikje te ontwerpen dat zichzelf in twee 'deelt' zodat je het meteen met iemand anders kan delen. Opnieuw volledig passend in het 'Share Happiness'-concept dat ondertussen ons hele land in de ban nam met de gepersonaliseerde drankjes met de naam van de 'sharer ' in kwestie. (Oftewel: 'Share a Coke with Laura, Tom, Liesje, Bram, Darth Vader, Minnie Mouse, xxx, etc. - je snapt het concept wel) share a coke Maar nu is er dus ook de 'stunt' van Ogilvy Frankrijk en Ogilvy Singapore met het bizarre blikje. Niet dat het zo moeilijk is om een Cola te delen, je kan ook gewoon perfect het blikje doorgeven en van hetzelfde drinken, maar blijkbaar vind Coca-Cola dat simpelweg niet genoeg. The sky is the limit ...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies