Eurobest: welke seminaries gaan we volgen?

Eurobest: welke seminaries gaan we volgen?

Van alle sprekers op Eurobest heeft Belgian Cowboys er een paar uitgepikt.

Vorig artikel Volgend artikel

Er zijn ontzettend veel sprekers deze week op Eurobest. Hieronder een paar sprekers waar wij alvast naar uitkijken:

- Ben Priest: Founder & Chief Creative Officer, adam&eveDDB

Van hem wil ik horen hoe je snel kan groeien in de reclame industrie. Lees even mee en beoordeel zelf hoe snel deze jongens zijn gegaan.

Op 2 jaar van start-up naar 'creative agency of the year’ gaan in de UK en nog eens 2 jaar later de IPA Effectiveness Awards winnen voor John Lewis. Om daarna in 2014 maar even 4 Grand Prix, 7 gouden leeuwen en “agency of the year” in Cannes kan worden. Oh, en by the way, ook nog eens verkocht worden aan DDB een jaar later voor een gigantisch bedrag voor een klein, naar Londense normen, bureau.

- Gaston Serpenti: Creative Lead, The Zoo, Google Emea

Van hem wil ik horen hoe creatief Google juist is. Serpenti heeft zijn strepen verdient als creatief directeur bij toppers zoals Boondoggle, Achting! en Anomaly alvorens over te stappen naar Google.

- Pete Carter: Director, Brand Building Integrated Communications, Procter & Gamble

De titel van zijn betoog komt zo vaak terug in alles wat reclame mensen vandaag doen dat ik het graag eens hoor van iemand die zo hoog bij een top adverteerder zit: Zijn effectiviteit en creativiteit incompatibel of onafscheidbaar?

- Huw Devine: Strategist, MNSTR

Hij gaat ons vertellen hoe merken straffe, lees dure en grote producties, verhalen kunnen vertellen in een cultuur van ‘micro-content.

- Philippe Fass: Creative Director, Happiness Brussels

Een gelauwerde creatief directeur die ouder is dan 50 jaar en die iets te vertellen heeft over ‘oudere’ creatieven en dit in een industrie waar de gemiddelde leeftijd 28 jaar is en die er ook bekend voor staat om absoluut geen carrière plan te hebben voor mensen die ouder zijn dan 40 (behalve dan je eigen bureau op te starten of consultant te worden). Daar wil ik wel eens naar luisteren.

- Nick Turner: International Executive Creative Director, Razorfish

Als de creatief directeur van Razorfish iets komt vertellen over “business transformation” dan wil ik er bij zijn.

- Mark Woerde: Co-founder, Lemz

Iemand die in de Top 50 creatievelingen staat van Adage en die dan nog eens het boek: “How advertising will heal the world and your business” heeft geschreven, die wil je zien… al was het maar om eindelijk aan je vrienden die niet in de reclame zitten iets positief te kunnen vertellen over ons vak!

En uiteraard willen we de Belgen op het podium allemaal zien.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies