Eurobest: wie won ook alweer in 2014?

Eurobest: wie won ook alweer in 2014?

Alle Belgische Eurobest winnaars van 2014

Vorig artikel Volgend artikel

Dinsdag begint Eurobest en dit jaar komt de top van het marketing wereldje naar Antwerpen, daar moet Belgian Cowboys uiteraard bij zijn. Alvorens ons te verliezen in analyses en pronostieken willen we nog even kijken welke Belgische bureaus vorig jaar prijzen haalden.

Vorig jaar haalden de Belgen negen zilveren en 13 bronze medailles binnen en dit op 53 shortlists. DDB Brussels en Mortierbrigade wonnen er 5, 20something en Duval Guillaume wonnen er 4, Famous 3 en Witloof Production Brussel won er 1.

Hieronder vinden jullie alle winnende campagnes van vorige jaar.

'Don't Google it' van DDB Brussels won 4 keer zilver

'Uncensored articles made in China' van Mortierbrigade won tweemaal zilver en éénmaal brons.

'Went too fast. Gone too soon' van 20something won zilver en driemaal brons.

'Theater commercials' van Famous won 1 zilver.

‘Too Young For The Movie. Old Enough For Marriage’ van Duval Guillaume won 1 zilver en 1 brons.

'The poster that turned into wrapping paper' van Duval Guillaume won 1 brons.

'The speeding selfie' van Duval Guillaume won 1 brons.

'Stuttering voice over' van Famous won 1 brons.

'Blackmailing lawyers' van Famous won 1 brons.

'Ouch' van Witloof Production won 1 brons.

We zijn benieuwd of we dit jaar opnieuw zoveel prijzen gaan winnen. Laat de pronostieken maar beginnen en we hopen jullie allemaal te zien tijdens het festival.

Geert Desager

Hoofdredacteur van Belgian Cowboys

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies