Geen tijd voor een sixpack? Geen probleem met AXE!

Geen tijd voor een sixpack? Geen probleem met AXE!

Vorig artikel Volgend artikel

De zomer komt eraan, dus vinden veel mannen het nodig om 'in shape' te geraken. Dat is nochtans niet nodig volgens AXE! Nog tot 11 mei kunnen mannen, samen met de AXE male grooming experts, op zoek naar hun 'magic' om die vervolgens in de verf te zetten met de nieuwe AXE productlijn. Alle mannen van wie de magic op foto werd vastgelegd in de AXE Store, zullen midden mei zelf de hoofdrol spelen in de nationale mediacampagne waar dus niet langer professionele hunks, maar deze guys-next-door de plak zwaaien.

Het einde van de traditionele macho

Dat AXE in zijn communicatie bijna letterlijk gebruik maakt van de guy-next-door, is niet toevallig: het oerklasssieke manbeeld van geld en spierballen is achterhaald. Slechts 20 procent van de vrouwen zegt nog te vallen voor de traditionele macho. Maar liefst 90 procent van alle vrouwen wil vooral een man die zich goed voelt in z’n vel, terwijl slechts 13 procent van alle mannen hun eigen sexappeal naar waarde weet te schatten. Een discrepantie die AXE uit de wereld wil helpen. Door mannen te helpen bij het zoeken naar hun magic én door drie nieuwe AXE-productlijnen die helpen hun thing in de verf te zetten.

#FINDYOURMAGIC in de AXE store

Mannen die hun magic willen (her)ontdekken, kunnen zo vanaf 15 april tot 11 mei terecht in de AXE Store @ Gulden Vlies. Daar staan grooming experts klaar met tips & tricks om hen te helpen hun thing zo goed mogelijk uit te spelen. Wie de AXE-Store binnenstapt, kan vrijblijvend onder handen genomen worden door een gespecialiseerd barbier. Achteraf kan hij een t-shirt kiezen uit een van de vele Who needs a six pack when…-quotes en is er de mogelijkheid voor de lens van een professionele fotograaf te verschijnen.

GUY-NEXT-DOOR hoofdrolspeler in nationale AXE mediacampagne

Dat laatste is niet geheel onbelangrijk. Midden mei lanceert AXE een nieuwe mediacampagne waarbij geen professionele hunks als model worden gebruikt, maar wel gewone mannen die allemaal op zoek gaan naar hun magic in de AXE-Store @ Gulden Vlies. Zij worden de hoofdrolspelers in een nationale mediacampagne en zullen de foto’s van zichzelf en hun magic dus overal in België zien opduiken.

AXESTOREBXL-75

PRAKTISCH: AXE STORE @ Gulden Vlies

Locatie

Elsensesteenweg nr. 2 - 1060 Brussel

Openbaar vervoer

Dichtstbijzijnde metrohalte: Naamse Poort

Parking

Parking 2 Poorten - Waterloolaan nr. 2A - 1000 Brussel

Openingsuren

De AXE Pop-Up Store is open vanaf 15 april tot 11 mei. Van maandag tot en met zaterdag telkens van 10 uur tot 18 uur. Elke zaterdag is er een gespecialiseerd barbier aanwezig.

Meer info

www.axe.be - www.facebook.com/AxeBE - www.instagram.com/axebelgium

Jiri Truijen

Time Traveller, Tech Ninja, Mediacoach en Digital Consultant

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies