Hybrid Marketing. Nu vrijdag op het Marketingcongres in Gent

Vorig artikel Volgend artikel

Het zijn boeiende tijden. Tijden waarin grenzen steeds vaker en sneller worden verlegd en de mogelijkheden quasi eindeloos zijn. Voor marketeers schept dit kansen, én de uitdaging om van de veilige paden van de traditionele marketing te durven afwijken. ‘Hybride marketeers’ weten dat verandering en aanpassing essentieel zijn en omarmen daarom ook technologie, psychologie, design, finance, kunst, nieuwe communicatiekanalen… Web_STIMAC2013 En dus vonden ze dit bij STIMA ook het perfecte thema voor het 32ste Internationaal Marketingcongres in Gent komende vrijdag en zaterdag. Met sprekers als Dan Heath (bekend van 'Made to Stick'), Pieter Zwart (CEO van Coolblue), Isabel Albers (hoofdredacteur De Tijd) en nog veel meer heeft het Marketingcongres ook dit jaar een aantrekkelijke affiche weten samen te stellen Nog geen tickets? Geen probleem, door een simpel mailtje te sturen naar Barbara D'hondt van STIMA met de groeten van de Belgian Cowboys geraakt u binnen aan het STIMA-ledentarief. Astu.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies