Pepsi 'Like machine' van TBWA België: een automaat die enkel Facebook likes accepteert

Vorig artikel Volgend artikel

pepsi like machine De nieuwe campagne voor frisdrankmerk Pepsi in ons land is een schot in de roos. Het agency TBWA België bedacht een Pepsi 'Like Machine'. Een drankje 'scoren' doe je niet door een muntstuk in de automaat te werpen, maar wel door de Facebookpagina van het merk te liken. Een nieuwe, innovatieve manier van sampling en daarom helemaal gesmaakt door ons! Opmerkelijk dat er na één klik al meteen een drankje uit de vending machine vloeit, dat vraagt uiteraard ook de nodige technologie. En ze hebben ook gedacht aan diegene onder ons die nog geen smartphone bezitten (shame on you!), want een übercool uitziend touchscreen 'just does the trick'. TBWA Belgium lanceert hier echt wel een cool nieuw idee én het is bovendien ook heel kostenefficiënt aangezien de traditionele promo girls & boys niet hoeven ingeschakeld te worden. Zou jij een like 'doneren' voor een gratis blikje Pepsi?

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies