These Days & Duval Guillaume winnaars op MIXX Awards 2013 in Barcelona

Vorig artikel Volgend artikel

mixx awards europe IAB Europe prees afgelopen week interactieve Europese campagnes in Barcelona tijdens Interact. En we mogen weer fier zijn. In de 8 categorieën wonnen er twee Belgische inzendingen: Duval Guillaume voor TNT en These Days voor Telenet. België staat duidelijk op de kaart wat betreft creatieve agencies. Dat is ondertussen uit het verleden gebleken, maar die naam wordt ook vandaag nog waargemaakt. Afgelopen week werden er tijdens de Marketing and Interactive Excellence Awards Europe (in short dus MIXX) uit een shortlist 8 best cases uitgepikt. Maar wij hebben uiteraard vooral oor voor de Belgische 'laureaten'. Duval Guillaume uit Antwerpen won in de categorie Best Brand/Product Launch. Ondertussen ongelooflijk viraal gegaan met TNT (and continues to add drama), maar toch hier nog even het filmpje: These Days, ook ééntje uit Antwerpen, won in de categorie 'Lead Generation' met de ‘Langste supporterssjaalactie’ ter promotie van Sporting Telenet. In deze sterk activerende campagne stond de integratie van brand experience marketing en digitale media centraal.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies