De Facebook studio awards 2014: inschrijvingen zijn geopend

Vorig artikel Volgend artikel
Facebook Studio Awards De Facebook Studio Awards worden voor de derde keer uitgereikt aan merken en bureaus voor de beste Facebook campagnes. De Studio Awards bieden de kans op internationale erkenning en worden uitgereikt door de beste uit het vak. Winnaars kunnen rekenen op de nodige exposure en een mooie prijs. De winnaars van de verschillende Studio Awards worden in februari en maart gekozen door leden van het Facebook Creative Council, een groep van Chief Creatieve Officers van werelds grootste en meest gerespecteerde reclamebureaus. De winnaars zullen worden geëerd in de lente tijdens de uitreiking in New York.
Criteria Voor dit jaar zijn de criteria aangepast om de evolutie van Facebook-marketing te laten zien. Inzendingen voor dit jaar zullen worden beoordeeld op 3 verschillende vlakken: - Vakmanschap & Uitvoering: Was er een focus op hoogwaarde visuals, esthetiek en copywriting? Wist de campagne iets toe te voegen aan de Newsfeed-experience van gebruikers? Paste de campagne bij het merk en was deze relevant voor de doelgroep? - Grootte & Targeting: Is het beoogde publiek bereikt? Zijn ze bereikt daar waar ze het meeste tijd doorbrengen - in het Nieuwsoverzicht en op mobiel? Is er gebruik gemaakt van Facebook-marketingproducten om het bereik te vergroten? - Resultaat: Wat zijn de statistieken van de campagne? Hoe heeft deze campagne bijgedragen aan de halen van de algemene bedrijfsdoelstellingen en de ROI voor de klant? Meedoen De inschrijvingen zijn vanaf nu tot 31 januari 2014 geopend. De campagne zelf mag in iedere taal gevoerd zijn, de inschrijving zelf moet in het Engels. Campagnes gevoerd tussen 1 februari 2013 en 31 januari 2014 dingen mee naar de prijzen.
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.