Microsoft creëert Envisioning Center om consumentenvisie te testen

Vorig artikel Volgend artikel

Web_EnvisioningCenter Het is niet de eerste keer dat ze bij Microsoft een filmpje maken waarbij ze een blik werpen op de toekomst volgens de researchers bij het bedrijf, kijk maar naar deze Future of Productivity video's (1|2). En zoals de titel van deze video's al aangeven, die visie had zo goed als steeds te maken met werken & productiviteit. Met het nieuwe Envisioning Center in Redmond (Seattle) willen ze verder focussen op de mogelijkheden in de toekomst in het dagelijks leven: "live, work & play". Dus niet meer enkel op productiviteit.

" Take a glimpse inside the new Microsoft Envisioning Center, where visitors can experience conceptual prototypes that explore how services and devices will help us stay connected and transform the way we live, work and play. Focused on both productivity and consumer scenarios set 5 -- 10 years out, the Envisioning Center is a place where we can engage partners and engineering teams in dialog to evolve our vision."
 

Kris Hoet

Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgian Cowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Chief Innovation Officer bij Happiness. Als regelrechte...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies