Quick maakt virtual reality toegankelijk voor alle Belgen

Quick maakt virtual reality toegankelijk voor alle Belgen

Vorig artikel Volgend artikel

Virtual reality – of VR – is internationaal gezien alomtegenwoordig en het aantal toepassingen dat gebruikmaakt van deze technologie neemt alleen maar toe. Toch is VR nog niet goed doorgedrongen in België en hebben nog maar weinig landgenoten de kans gekregen om deze buitengewone technologie uit te proberen. Daarom biedt Quick in samenwerking met Coca-Cola zero sugar zijn klanten de kans om een VR-bril aan te schaffen tegen een zeer voordelige prijs en een knotsgekke VR-game in de ruimte te spelen.

Praktisch

  • Actie van 10 november tot einde voorraad
  • VR-bril te koop voor € 1 bij aankoop Maxi Menu
  • “Space Drive-in” gratis beschikbaar op Google Play en in de App Store voor smartphones uitgerust met een gyroscopisch systeem
  • Spelers kunnen 9 levels unlocken:
    • 3 bij de installatie van de app
    • 3 bij registratie via Facebook of via mail
    • 3 met een unieke code die je krijgt bij aankoop van een Maxi Menu
Jiri Truijen

Time Traveller, Tech Ninja, Mediacoach en Digital Consultant

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies