Sony promoot de nieuwe 4K televisies met microtising

Vorig artikel Volgend artikel

logo wimbledon Om te vieren dat vandaag het Wimbledon Grand Slam toernooi van start gaat in de UK, en ook om duidelijk te maken dat - vanaf vandaag - de nieuwe SONY 4K televisieschermen ( de 55X9 and 65X9 BRAVIA) te verkrijgen in de betere electrohandel, pakt SONY uit met een 'microtising' campagne. In plaats van enorme billboards op te kopen en vol te hangen, zoekt SONY het kleiner, en zet daarmee één van de USP's van hun nieuwe product in de verf. SONY 4K op Wimbledon SONY heeft Anne Keothavong volgehangen met ultrakleine 'tags' en naamsvermeldingen, die enkel zichtbaar zijn als je de match bekijkt op een SONY 4K televisie, andere schermen hebben de resolutie en het onderscheidend vermogen niet om de microreclame zichtbaar te maken. Wimbledon is namelijk de eerste Grand Slam - en het eerste sportevent tout court - dat volledig wordt opgenomen in 4K, een resolutie die vier keer hoger is dan de huidige standaard HD. Anne heeft zo onder andere tags hangen aan haar schoenen, jurkje, tennisgear en op haar nagels. Goed kijken is dus de boodschap. Paul Gyles, Marketing Head of Sony Televisions:

Nu er steeds meer beelden in 4K worden opgenomen, zullen mensen steeds meer details zien, en gaan ze er ook steeds meer op letten. Op deze manier bewijzen we dat SONY 4K televisies zelfs de kleinste details kunnen weergeven.
SONY gebruikt onder de F55 35mm 4K and an NEX-FS700 camera's om het event vast te leggen op de 'nieuwe standaard' voor hoge definitie beelden. SONY 4K op Wimbledon Het is een beetje bizar dat je een 4K televisie nodig zou hebben om een advertentie voor een 4K televisie te bekijken, maar we kunnen wel begrijpen dat SONY hiermee duidelijk wil zeggen dat de nieuwe trend in advertising zou moeten zijn: subtieler, niet groter. Of Anne Keothavong het ver zal schoppen in Wimbledon is niet zeker, in het verleden is ze niet verder geraakt dan de tweede ronde, maar SONY geeft  aan door te gaan met de campagne zolang Anne Keothavong in de running is. Nu, vanop de Cowboy-ranch wensen we haar en SONY alvast veel succes toe. Anne Keothavong

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.