Seven maakt internationale online campagne voor 'A Good Day to Die Hard'

Vorig artikel Volgend artikel

Web_GoodDayDieHard Het hoofdkwartier van 20th Century Fox in Los Angeles deed een beroep op het Belgisch bureau Seven om de knallende actie uit de nieuwe Die Hard film 'A Good Day To Die Hard' wereldwijd te vertalen naar online media. Bij Fox kozen ze uiteindelijk voor het Drive Hard game concept: rijd alles overhoop dat zich op je weg bevindt op je zoektocht naar lanceercodes voor een gestolen kernwapen. Liefst vóór die codes in handen van de schurken vallen. Web_GoodDayGame In nauw overleg met het Duitse bureau van Mercedes-Benz integreerde Seven specifiek voor dit game gebouwde 3D-modellen van de G-class SUV en de Sprinter bestelwagen waarin John McClane en zijn zoon zich verplaatsen in de film. Naast het game vroeg 20th Century Fox L.A. Seven ook om een globale bannercampagne te ontwikkelen voor de film.

Kris Hoet

Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgian Cowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Chief Innovation Officer bij Happiness. Als regelrechte...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies