Voorspel met Adidas de Champions League finale van morgen & win een 'season ticket' voor je favoriete ploeg volgend jaar

Vorig artikel Volgend artikel

Met het oog op de Champions League finale van morgen tussen Bayern München en Borussia Dortmund, ontwikkelde Adidas een geïntegreerde campagne die users toelaat om te voorspellen wat er net tijdens die wedstrijd zal gebeuren. In het professionele voetbal heeft player performance data tegenwoordig een belangrijke invloed. Elke pas en tackle wordt tot in het kleinste detail geanalyseerd. Op die trend gaat het wereldberoemde sportmerk nu verder. De campagne, bedacht door het Londense agency The Corner, loopt via de allforthis site of mobiel. Users kunnen het aantal tackles, goals, gelopen meters en zelfs shirt-pulls in de finale voorspellen. Van zodra al deze voorspellingen zijn geregistreerd, zullen ze hun 'voorspelde match' tegenover de échte game zaterdag kunnen bekijken. adidas all for this all for this adidas mobile Uiteraard niet voor niets. De winnaars, diegene die een zo correct mogelijke voorspelling maken, kunnen enkele héél interessante prijzen winnen. De belangrijkste prijs is dé ultieme droom van elke voetbalfanaat: een 'season ticket' om elke wedstrijd van hun favoriete ploeg bij te wonen tijdens de Champions League competitie van volgend jaar. Hopen dan dat diegene er een goeie uit weet te kiezen ;-) adidas metres

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies