KPN laat het sneeuwen voor de deuren van Telenet, Belgacom & VOO

Vorig artikel Volgend artikel

Laten sneeuwen is wat overdreven, maar de sneeuwmannen stonden er wel deze ochtend. Voor de ingang van de 3 grote digitale TV spelers stonden deze ochtend honderden sneeuwmannetjes met omhoog gestoken bordjes waarop slogans te lezen waren zoals ‘We want SNOW’, ‘All you need is SNOW’, ‘SNOW is coming’,… Met deze guerrilla-actie maakte KPN haar nieuwe merk SNOW bekend. Vanaf morgen neemt SNOW haar rol op van challenger op de markt van digitale televisie, internet en vaste telefonie met een startpakket voor 39 euro. Bij deze prijs komen geen bijkomende kosten voor kabel- of telefoonabonnement. De basiscollectie bevat 32 veelbekeken zenders (33 in basiscollectie Fr). Daarnaast kan een klant zijn pakket à la carte flexibel personaliseren op basis van persoonlijke behoeftes en gewoontes. Een maand extra filmkanalen tijdens de winter of extra kids zenders tijdens de zomervakantie? Geen probleem. De extra’s à la carte kan een klant zelf online beheren en kunnen per maand genomen worden. Het moet wel gezegd zijn, het antwoord van Telenet was zeker zo geslaagd als de stunt zelf. Spijtig alleen dat veel klanten in de comments niet doorhadden dat het om een antwoord ging en de reacties er op niet al te tof waren. Telenet SNOW