Maak kennis met het nieuwe YouTube One Channel

Vorig artikel Volgend artikel

youtube one channel YouTube testte gedurende maanden een nieuwe lay-out uit, genaamd 'One Channel'. Die is nu beschikbaar voor elke platform member. Merken kunnen de versie - als ze dat wensen - nu al ontvangen, vanaf 5 juni wordt de optie permanent. De nieuwe One Channel lay-out kan men uitgebreider customizen en bevordert de navigatie. Brands kunnen nu een pitch video displayen aan niet-geregistreerde viewers die automatisch zal afspelen bovenaan het kanaal's landing page. Die trailer moet ervoor zorgen dat viewers getriggerd worden en zich zullen abonneren op het kanaal. Kanalen zullen nu afspeelbaar worden op alle soort devices zoals laptop, smartphones, tablet, Tv's en zelfs koelkasten. Kortom, op elke andere plek met pixels. YouTube pleit niet enkel ook voor unieke content, maar ook voor een unieke lay-out uit. Geen enkel kanaal ziet er hetzelfde: je kan video's en afspeellijsten zo organiseren en presenteren dat ze je eigen stijl weerspiegelen. Voor meer info over het nieuwe 'One Channel', kan je hier YouTube's officiële aankondiging lezen.