1ste Social Media forum: Social media als marketingtool!

Vorig artikel Volgend artikel

1ste Social Media forum: Social media als marketingtool!

Woensdag 3 december vindt het allereerste Social Media forum plaats in het welgekende Brusselse vijfsterrenhotel Le Méridien. Die dag zullen Belgische én internationale sprekers nuttige tips en tricks, hands-on cases geven over hoe je de ideale social media campagne opzet, maar ook hoe je de resultaten daarvan kan meten, én hoe social media je kan helpen beter te verkopen.

De Marketing Manager van Sanoma Magazines (Clo Willaerts) zal de gesprekken modereren en vertellen hoe je met Social Media geld kan verdienen. Uiteraard was Clo Willaerts de geschikte persoon voor de job van moderator, gezien haar ervaring in de Social Media. Clo blogt sinds 2004 en is tevens Internet addict. Zij voerde ook een onderzoek uit naar vrouwen en het internet in België.

 

Andere interessante sprekers:

 

  • Charles Crouch (Boston University) : "Planning a social media campaign"

  • Bart De Waele (Talking Heads) : "Nike running and social media"

  • Nico Henderijckx (Sony VAIO) : Client case Sony Vaio: Social media approach"

  • Didier Ongena (Microsoft Advertising) : Director Microsoft Advertising

  • Inge Wiame (Netlog) : "Presentation of the renewed Netlog platform"

  • Tom Remans (LUON) : "Client case Solo: Social media as part of an integrated marketing approach"

  • Evan Van Lissum (The Parking Lot): "Social Branding: New kids on the blog" 

  • Kim Leunen (S²Media) : "Why you should join, define your goals. How to measurements & tools, case, tip & tricks"

  • Genevieve Tissot (BlueKiwi) : "Client case social media platform"


Meer info?

http://www.socialmediaforum.be

 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies