Algemeen20.04.2011

Boondoggle Bright verwelkomt nieuw talent


Boondoggle Bright verwelkomt nieuw talent

Vanaf eind april zal
Tijs Vrolix als strategic lead starten bij Boondoggle Bright, het dochterbedrijf van Boondoggle Electric. Tijs verlaat Proximity BBDO waar hij als strategic
planner werkte. Als veelgevolgd twitteraar en blogger, is Tijs een inspiratiebron voor
de Belgische digitale marketingwereld.

Het
spreekt voor zich dat Tijs een enorme bijdrage zal leveren aan het mee
ontwikkelen van slimme ideeën afgestemd op de permanente digitale
touchpoints van de klanten van Boondoggle Bright. Eerder dit jaar voegden ook al account director Erik Meylemans
(ex-Saatchi Brussels), senior project manager Dirk Vercruysse
(ex-Capgemini) en junior project manager Koen Puttevils (ex-Faros) zich
bij het Bright team. Zij verzorgen projecten voor onder andere Dexia,
Berlitz en Tiense Suiker.

In het tweede kwartaal van 2011 verwelkomt Bright nog Vyenna Song en
Wouter Lemoine. Beiden zullen deel uitmaken van het technical
department, respectievelijk als technical developer/analyst en als
multimedia developer.

Volledig in lijn met de bekende “Beyond The Promise”
filosofie, herdefinieerde Boondoggle eind januari het concept “full service” bureau.
In plaats van zich te ontwikkelen tot een klassiek communicatiebureau
met een 360°-structuur gebaseerd op mediakanalen, bouwde Boondoggle in
snel tempo aan een vernieuwend ecosysteem van inspirerende en
getalenteerde ondernemingen. Dat ecosysteem, Boondoggle Electric
gedoopt, bestaat zowel uit de bestaande agentschappen Boondoggle Leuven
en Boondoggle Amsterdam als uit twee gloednieuwe Boondoggle-bedrijven.

Boondoggle Bright is het eerste bedrijf binnen Boondoggle geleid door Pieter Lambrechts en Vincent Depoortere. Het legt zich toe op het bedenken en ontwikkelen van
slimme ideeën die leiden tot permanente, digitale touchpoints.
Touchpoints die bijdragen tot het creëren van positieve customer
experiences. Branded utilities, apps & services, owned media
channels,….etc die steeds belangrijker worden in het ontwikkelen van een
hedendaags merk.