Coca-Cola trekt 'Move to the Beat' campagne op gang met geheim pop-up event

Vorig artikel Volgend artikel

Coca-Cola is volop bezig met de Belgen op te warmen voor de Olympische Spelen. In België schoot Move to the Beat, Coca-Cola’s campagne voor de Olympische Spelen, uit de startblokken via een geheim pop-up event in het Antwerpse cinemacomplex Metropolis. Iedereen die een dansje durfde te wagen werd getrakteerd op een onvergetelijk ‘happiness-moment’. Een paar gelukkigen gingen zelfs met een duoticket voor de Olympische Spelen naar huis. 

Coca-Cola legde alle deelnemers en hun gekke, verrassende en inspirerende moves vast op film. Je kan het filmpje bekijken op YouTube. Via deze actie, trok Coca-Cola België de internationale campagne Move to the Beat in België op gang. Speerpunten van deze nieuwe campagne zijn de nieuwe TV-spot alsook een Facebook-applicatie “Track de Beat” die iedereen kan downloaden via www.facebook.com/coca-cola.

De nieuwe Coca-Cola TV-spot naar aanleiding van de Olympische Spelen Londen 2012, toont de performance van de gloednieuwe track 'Anywhere in the World' van Mark Ronson en Katy B. Mark Ronson componeerde dit nummer als themamuziek. De track is een baanbrekende creatie die de geluiden van muziek, sport en Coca-Cola combineert tot een unieke ritmische beat.

 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies