Communicatiebureau NOCUS versterkt online team

Vorig artikel Volgend artikel

Communicatiebureau NOCUS versterkt online team

3 nieuwe krachten verstevigen communicatiebureau NOCUS zijn online positie op het vlak van strategie, development en design. Volgens NOCUS general manager Vera Van Doninck is het "ons motto dat we de klanten van onze klanten volgen. Dit betekent dat we ons op vlak van online en mobiele media moesten versterken. We willen immers een geïntegreerde aanpak blijven garanderen.”

Rindert Dalstra behaalde zijn master in Advertising & Marketing aan de Universiteit van Coventry (Verenigd Koninkrijk). Daarnaast was hij één van de deelnermers van Proximity'BBDO's ‘The Farm’ en blogt al geruime tijd bij de Creative Criminals. Binnen NOCUS vult hij de rol van strategisch planner en is hij verantwoordelijk voor het strategisch aansturen, ontwikkelen en optimaliseren van online projecten.
 
Creative developer Karel Bemelmans studeerde Computerwetenschappen aan de UHasselt. Hij beschouwt het internet als zijn digitale speeltuin. Bij NOCUS zorgt hij voor de back-end ontwikkeling van webapplicaties en mobiele projecten. Zijn grootste uitdaging is om techniek (navigatie en structuur) naadloos te laten aansluiten bij design.
 
Allicht de meest opmerkelijke nieuwkomer is Yildiray Gunay. Yildiray stond enkele maanden geleden nog aan de band in het fabriek van Ford Genk. Maar talent kruipt waar het niet gaan kan. Door hardnekkig zijn passie voor online design te volgen, o.a. via zelfstudie en avondschool, schopte hij het intussen tot junior webdesigner bij NOCUS. Hij zal het design team aanvullen wat betreft interface design en front-end development.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies