Algemeen09.03.2009

De Standaard Online in een nieuw kleedje


De Standaard Online in een nieuw kleedje

De Standaard
Online zit vanaf vandaag in een nieuw kleedje. De nieuwe lay-out is het werk
van de Britse webdesigner Mark Boulton, die eerder al aan de slag ging voor de
BBC en voor British Airways.

‘We leggen
nu nog sterker de focus op nieuws’, zegt Peter Vandermeersch, algemeen
hoofdredacteur van De Standaard. ‘De site is bovendien sterk uitgebreid, met
meer opinies, meer dossiers en meer blogs.’  De Standaard Online interactiever is geworden.
Voortaan kan op elk artikel worden gereageerd en kunnen artikels ook worden aanbevolen
aan andere lezers, of correcties gesuggereerd aan de redactie.

Ook
Standaard.biz, de financieel-economische site van De Standaard, schudt zijn
oude gewaden af. De site deelt in de vormelijke vernieuwingen van Standaard.be,
maar verandert ook inhoudelijk. Standaard.biz wil bovendien een wegwijzer zijn
voor iedereen die op zoek is naar praktische informatie en advies over de
zakelijke aspecten van zijn dagelijkse leven en werk. Hoe kan ik mijn belastingaangifte
of mijn successie fiscaal optimaliseren? Waar vind ik de interessantste
tarieven om te lenen of te sparen? Op welke opzegvergoeding heb ik recht bij
ontslag? Op zulke vragen wil Standaard.biz op elk moment een antwoord bieden.