Algemeen08.06.2011

Dinsdag 21 juni 2011: ‘Dag van de webshop’


Dinsdag 21 juni 2011: 'Dag van de webshop'

Dinsdag 21 juni 2011 vindt de allereerste Dag van de
Webshop plaats. Op de langste dag van het jaar pakken honderden
deelnemende webshops uit met een online aanbieding die slechts één dag
geldig is. Het online marketing bureau Conversics wil het internetwinkelen
onder de aandacht brengen en de online shoppers hun voordeel laten doen aan de hand van bijzondere aanbiedingen. Hiervoor hoef je je enkel te registreren op de website om een lijst met speciale aanbiedingen van alle deelnemende shops  te verkrijgen.

Waarom dit initiatief?

Vogens initiatiefnemers Tom Dupon en
Jeroen De Clerck (Conversics) is de Belgische e-commerce markt aan een steile opmars
bezig Via de Dag van de Webshop willen ze de online ondernemers
in de kijker zetten en tegelijkertijd het grote publiek en de media aantonen dat online
shopping reeds lang zijn kinderschoenen is ontgroeid en wel degelijk een
stevige impact op ons dagelijkse leven heeft. Het idee is gebaseerd op de zeer succesvolle Nederlandse “Dag van de
Gratis Bezorging” en de “Free shipping Day” in de US en UK waar de
aangesloten webshops op één dag gratis leveren.