Dinsdag 21 juni 2011: 'Dag van de webshop'

Vorig artikel Volgend artikel

Dinsdag 21 juni 2011: 'Dag van de webshop'

Dinsdag 21 juni 2011 vindt de allereerste Dag van de Webshop plaats. Op de langste dag van het jaar pakken honderden deelnemende webshops uit met een online aanbieding die slechts één dag geldig is. Het online marketing bureau Conversics wil het internetwinkelen onder de aandacht brengen en de online shoppers hun voordeel laten doen aan de hand van bijzondere aanbiedingen. Hiervoor hoef je je enkel te registreren op de website om een lijst met speciale aanbiedingen van alle deelnemende shops  te verkrijgen.

Waarom dit initiatief?

Vogens initiatiefnemers Tom Dupon en Jeroen De Clerck (Conversics) is de Belgische e-commerce markt aan een steile opmars bezig Via de Dag van de Webshop willen ze de online ondernemers in de kijker zetten en tegelijkertijd het grote publiek en de media aantonen dat online shopping reeds lang zijn kinderschoenen is ontgroeid en wel degelijk een stevige impact op ons dagelijkse leven heeft. Het idee is gebaseerd op de zeer succesvolle Nederlandse "Dag van de Gratis Bezorging" en de "Free shipping Day" in de US en UK waar de aangesloten webshops op één dag gratis leveren.

 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies