DMF09 : Dialoogmarketing

Vorig artikel Volgend artikel

DMF09 : Dialoogmarketing

Een gesprek tussen twee personen met discussie en overleg. Net zoals de gefrustreerde Robert De Niro in de speelfilm Taxi Driver zijn speech oefent voor de spiegel: "You talking to me?" Geen Robert De Niro, wel een klare Walter van der Scheer tijdens Digital Marketing First over 1-to-1-marketing.

 

De titel van de presentatie van Walter van der Scheer is: You Talking to me? En volgens de Sales Manager van het Nederlandse Copernica is dit één van de beste quotes om dialoogmarketing is omschrijven.

 

Case: Modewereld

Weinig trends in dialoogmarketing tijdens de spreeksessie, maar wel, naast de verplichte salesslides, een gedetailleerd praktijkvoorbeeld van modewinkel mijnmodewereld.nl met enkele interessante leerpunten:

 

  • Via een loyalty card kan je veel relevante profielgegevens verzamelen
  • Online en offline is een tweeling
  • Copernica software heeft een indrukwekkende back office

 

Copernica
 

Door de vervelende timing heb ik wel de presentatie van Clo Willaerts moeten missen.
Je weet wel Clo, de verwoede blogster, evangeliste, web fanaticus en zoveel meer. In het leven moet je keuzes maken. Ook in het web 2.0.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies