De e-commerce branche blijft groeien zowel in omzet, transacties als in aantal en
diversiteit van webwinkels. Hoewel de groei wordt gestuwd door trends
als mobile en social commerce, ligt de uiteindelijke reden voor de groei
in het toenemend vertrouwen van de consument in online winkelen. Het is
de taak aan de webwinkelier en multichannel retailer om dit vertrouwen
ook waar te maken. Met meer dan 50 toeleveranciers van e-business
oplossingen en een uitgebreid congresprogramma biedt de E-shop Expo een
overzicht van producten en diensten om het online kanaal te
optimaliseren.
Op
30 en 31 maart 2011 vindt de vierde editie van de E-shop Expo plaats in
de Tour & Taxis te Brussel. De vakbeurs is inmiddels uitgegroeid
tot het grootste e-commerce event van België en is een must voor
professionals in de branche.
Het uitgebreide programma biedt de keuze uit een dertigtal lezingen en cases (o.a. Google, MasterCard, bol.com, Alcatel-Lucent) over onderwerpen als webshop software, betaaloplossingen, social media, fulfilment, online marketing en veiligheid & recht. Het volledige programma vind je op www.eshopexpo.eu maar hier alvast een kleine greep uit het programma:
· 'De ervaring van bol.com naar aanleiding van een half jaar actief webwinkelen in België'
· 'Waarom mobile marketing de toekomst is'
· 'De do's en don’ts van e-fulfilment'
· 'E-sales conversie optimalisatie door gesegmenteerde communicatie aanpak'
· 'De juridische aspecten van e-commerce'
Een bezoek aan de E-shop Expo is, na voorregistratie, gratis.

De redactie van Belgiancowboys is te bereiken via redactie@belgiancowboys.be