Facebook-campagne: Mont Blanc Xpedition

Vorig artikel Volgend artikel

Facebook-campagne: Mont Blanc Xpedition

Vandaag ging er een leuke campagne van start: Mont Blanc Xpedition. Een fotocampagne met een supertoffe prijs, een begeleide klim naar de top van de Mont Blanc. Travelcoop en Adidas eyewear organiseren samen deze Facebook campagne en delen ook de nieuwste sportbrillen uit.

Het idee is eenvoudig. Een fotowedstrijd met een spectaculaire prijs. Het concept is gebasseerd op de baseline van adidas eyewear "See better, be better". Deze baseline werd omgezet naar de praktijk. En wees eerlijk: waar kan je beter zien en je meer voldaan voelen dan op het hoogste punt van West-Europa, nl. de top van de Mont Blanc? Het uitgangspunt van de campagne was geboren.

De winnaar mag de Mont Blanc beklimmen en het resultaat van "see better, be better" zelf ervaren. Adidas eyewear schenkt een sportbril aan de top 3 van de deelnemers. Verder maken ook 2 “stemmers” kans op deze nieuwste sportbril. Om de campagne extra kracht bij te zetten, schakelden ze Travelcoop in, een Belgisch netwerk van zelfstandige reisagenten. Zij kunnen deze expeditie uitstippelen en de winnaar begeleiden in deze uitdaging.

Om maximaal het virale aspect aan te moedigen, is er een connectie met Facebook. Want je deelname delen en je vrienden aanzetten om te stemmen, geeft meer kans op winst. Er wordt gericht geadverteerd op het sociale netwerk voor een maximaal bereik. De Mont Blanc Xpedition loopt van 1 februari t/m 29 februari 2012.

Bekijk alvast de Mont Blanc Xpedition campagnewebsite!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies