Algemeen20.11.2009

Hebben sommige marketinginzichten hun beste tijd gehad ?


Hebben sommige marketinginzichten hun beste tijd gehad ?

Ja. En nee. Er is zeker minder geld vandaag, meer keuzes, meer informatie
en meer concurrentie dan ooit.

Dat vraagt om creativiteit: voor sommige
problemen bestaan er al succesvolle oplossingen, voor andere hebben we
nood aan nieuwe inzichten en originele invalshoeken. Het is tijd om
bestaande en nieuwe oplossingen te toetsen aan de actuele noden, een
Marketing Renaissance dus. Dat is ook het thema van het 28ste Internationaal Marketingcongres. Frisse inzichten. Brandende kwesties. Heldere antwoorden. 4 en 5 december 2009, ICC Gent.

Keynote speakers zijn:

* Donald Sull. Volgens
Fortune een van de tien grote management goeroes. Een man die je moet
gehoord hebben, en auteur van de aankomende bestseller “The Upside of Turbulence, Seizing Opportunity in an Uncertain World” (Oktober 2009).

* Charlène Li.
Baanbrekende inzichten van een van de meest geciteerde analisten ter
wereld, en u zit op de eerste rij! Charlene Li is de topspecialiste in
sociale media en de psychologie achter Facebook, Twitter en zovele
andere netwerksites, en auteur van het grensverleggende boek “Groundswell, Winning in a world transformed by social Technologies“.

In 2008, namen niet minder dan 1100 Belgische marketeers deel aan deze jaarlijkse marketing “hoogmis”.