i-SCOOP onderzoekt e-mail marketing

Vorig artikel Volgend artikel

i-SCOOP onderzoekt e-mail marketing

i-scoop, de vroegere "founding fathers" van Digimedia.be onderzoeken het e-mail marketing gebruik. We horen nog steeds dat e-mail marketing dood is (horen we eigenlijk al sinds de geboorte ervan) en i-scoop wil in kaart brengen hoe jullie aan e-mail marketing doen.

Dat email niet dood is, is wel een feit. In vele bedrijven staat het bovenaan het lijstje, maar er zijn verschillende uitdagingen:

  • veel bedrijven zien email marketing als een monoloog en niet als een dialoog
  • er is een gebrek aan kennis om email marketing te integreren met CRM en back-office systemen
  • Er is een gebrek aan "customer centric" denken
  • Bedrijven hebben nog vele vragen die onbeantwoord blijven

Maar dat e-mail marketing niet dood is blijkt jaar over jaar, waar budgetten vergroten en het een gevestigde waarde wordt binnen de marketing strategie.

Wil je weten hoe goed jij scoort?

Doe dan mee aan de i-scoop email marketing survey!

>>> Klik hier

 

Door: 101 Interactive Marketing

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies